dimarts, 21 de setembre del 2010

Hola, em dic Lourdes Giraldo!

Benvinguts al meu bloc. El meu nom és Lourdes Giraldo i tinc 14 anys. Aquest bloc és per la optativa d’informàtica de quart d’ESO de l’escola Sant Antoni Maria Claret, de Cornellà de Llobregat. A aquest bolc hi posaré els treballs que farem a classe durant aquest curs.

M’agrada molt el teatre, la dansa i el cant. En general, les arts. De fet em vull dedicar al món de l’espectacle. M’encanta llegir i escoltar música. Llegeixo sobretot obres de teatre, des d’autors com William Shakespeare fins a Jordi Sanchez. M’encanta veure pel•lícules amb els meus amics i anar de cap de setmana a cases rurals a fer convivències amb amics.
El meu menjar preferit és l’arròs i la pasta. Una de les meves actrius preferides és la Sandra Bullock. Els meus grups de música preferits són: Cold Play, Mika

Espero que us agradi el meu bloc!

26 comentaris:

  1. Senyoreta Lourdes tens una falta ortogràfica en la tercera línia, que fica ''BOLC''.
    Espero que vagi moltbé el món de l'espectacle i espero que arribis ven lluny i et vegi per la tele.
    Vinga un peto i ens veiem ara a l'hora del menjador.

    ResponElimina
  2. Hola Lourdes =]!
    haha bueno... no se que posarte ja que et tinc al costat encara que hara t'has anat a parlar amb l'Aridna hahaha.
    Bueno... m'agrada molt el teu fons de pantalla de la foto.
    Ara el david s'acaba de ficar amb tu i has fet una cara... ni li facis cas, es un ximplet.
    Bueno... petonets ;]!

    Carla Gonzalez Bosch (sí, la noia del segon cognom extrany hahaha ;])

    ResponElimina
  3. Lourdes!
    Aquesta foto que tens de fons em recorda molt a tu! Espero que en un futur et vagi tot molt bé, que t'ho mereixes!

    Petonets! :D

    ResponElimina
  4. Hola Lourdes, m'agrada molt el teu bloc!
    La veritat encara no em crec que la nostra etapa al SAMC s'acabi, quina pena! Pero encara tenim temps per gaudir d'aquest curs!


    Petons i abraçades! :D

    ResponElimina
  5. Hola Lourdees.
    Saps a què em recorda aquesta càmera?
    A tots els moments que em viscut juntes, tots aquells bons moments. Espero que despres d'acabar 4t hi hagi més fotografies, en les que surti reflectida la nostra amistat.
    Espero que al sortir del cole tot et vagi molt bé, ja que ets una noia genial.
    Res més...
    Adeu, fins demà.

    -Carla P-

    ResponElimina
  6. Hola Lourdes!!!
    No fa falta que diguis que t'agrada el teatre, es evident, y no dubto que ja tinguis talent, i si es el que vols en un futur lluita per això.
    Molts petons!!!

    ResponElimina
  7. Hola Lourdes! Què tal?
    M'agrada el fons que has posat, pega molt amb tu!!!
    Adèu!!! =P

    ResponElimina
  8. Lourdes aqui tens un dels meus comentaris
    espero que vagi genial el teatre, i volia dir-te que dintre d'uns anys et vull veure per la televisió eh, com els musicals aquest de MAMA MIA!!!!!!!!!
    anda un petonet lletjotA!

    ResponElimina
  9. LOURDEEEEEEEEEEES aqui tienes el otro guapa!
    teveo ahora en el menjA!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  10. Lourdees!
    M'encanta la teva foto son molts records junts!

    Petons

    ResponElimina
  11. olaa Lourdess!
    primer de tot e de dir que le colaix l'he fet ioo jajaa pero uenoo.
    el blog es una mica fosc pero queda bee!
    un petoo

    ResponElimina
  12. LURDES!
    que estrany que tu tinguis un fons amb una camara de fotus, si mai la portes a sobra.. jaja
    Espero que de grans, quan protagonitzis una peli, una série o algo, suigui una convidada VIP jaja.
    Molts patoooonsssssss!

    ResponElimina
  13. Hoolaa!!!
    Com estas?
    Opino el mateix que la Laura, quan siguis gran haveu-re si fas alguna sèrie de televisió.
    Per cert, gràcies pel comentari al meu bloc.
    T'estimo!
    UN PETÓ

    ResponElimina
  14. Lourdeesss!!!!!!
    que chulas las fotos =D
    me encanta tu blo
    y la foto de fondo te pega
    un besoo!

    ResponElimina
  15. Lourddess ponte pecess!!!!
    por cierto en el comentario anterior es BLOG*

    ResponElimina
  16. m'agrada molt el teu blog lourdes!!!!!!!
    PETTTTTTTTONS!

    ResponElimina
  17. Magrada molt el teu titol estan les fotus que ens em anat fent espero que al terminar 4eso i hagin moltes més per tenir molt bons records de vosaltres.
    un peto.

    ResponElimina
  18. Hola Lourdes!!!

    He tingut un petit problema amb el meu blog, podries comentar-me?

    Gràcies!

    ResponElimina
  19. Hola Lourdes, millor dit Toni Viñals hahaha
    el teu bloc és molt maco espero que et vagi molt bé el curs i a veure si quedem amb el nostre amic secret p...... ja saps qui et dic.
    Petonsssss

    ResponElimina
  20. hola lourdesssss :D
    m'agrada el teu blog esta molt xuloooo!xD
    un peto!

    ResponElimina
  21. Lourdeeessss!!!!
    no es que m'apasionii la malu
    pero, hi ha cançons molt xules
    i aquesta del megu blog es una d'elles =)
    aveuree si anem actualitzant el blog eeeh ^^
    jajaj quina gracia aixo del petonarro xD lol

    ResponElimina
  22. Hola Lourdes!
    Un petoó!! Adeuu

    PD: Posa't peixos. :)

    ResponElimina